Uitnodiging: Zendesk AI Summit 2025 op 8 oktober

Ralph Heeneman • 22 september 2025

Leer bij dit virtuele event de nieuwste ontwikkelingen van AI in klantcontact

cloudmotion nodigt je van harte uit voor het virtuele event van Zendesk op 8 oktober 2025.


Dit evenement is bedoeld voor iedereen die geïnteresseerd is in hoe AI klantenservice verbetert. Je kunt luisteren naar een openhartig gesprek met Reid Hoffman, medeoprichter van LinkedIn & Inflection AI en partner bij Greylock, en kiezen tussen een CX-, werknemersdienst- en contactcenter verdieping. 


Vanuit ons zullen Heimen en Ralph ook aanwezig zijn. We kijken er naar uit om nieuwe inzichten te delen over hoe je snelle, effectieve oplossingen kunt bieden voor elke klant en medewerker.


We hopen je daar te zien!



Aanmelden

door Ralph Heeneman 19 september 2025
𝐉𝐞 𝐰𝐢𝐥𝐭 𝐤𝐥𝐚𝐧𝐭𝐜𝐨𝐧𝐭𝐚𝐜𝐭 𝐚𝐮𝐭𝐨𝐦𝐚𝐭𝐢𝐬𝐞𝐫𝐞𝐧 𝐦𝐚𝐚𝐫 𝐭𝐞𝐠𝐞𝐥𝐢𝐣𝐤𝐞𝐫𝐭𝐢𝐣𝐝 𝐧𝐢𝐞𝐭 𝐝𝐞 𝐦𝐞𝐧𝐬𝐞𝐥𝐢𝐣𝐤𝐞 𝐦𝐚𝐚𝐭 𝐯𝐞𝐫𝐥𝐢𝐞𝐳𝐞𝐧 - 𝐡𝐨𝐞 𝐝𝐨𝐞 𝐣𝐞 𝐝𝐚𝐭?
Duda Dynamic Pages
door Jamil Florusse 8 september 2025
Ontdek hoe Duda Dynamic Pages je helpt honderden SEO geoptimaliseerde pagina’s te maken vanuit één template.
door Ralph Heeneman 13 augustus 2025
Ons relatie-evenement is terug!  🍕 AI & Pizza: Een smaakvolle ontmoeting op 11 september
Richard Bordes en Cloudmotion in gesprek over de klantreis in 2025 bij New Business Radio
door Jordy Veldhuis 23 juni 2025
Ontdek hoe de klantreis eruitziet in 2025. Heimen was te gast bij New Business Radio. Trends, AI en de rol van Zendesk in een wereld vol hoge verwachtingen.
Stand Cloudmotion bij Zendesk Presents Amsterdam 2025
door Jordy Veldhuis 20 juni 2025
Lees hoe wij op Zendesk Presents Amsterdam lieten zien hoe slimme automatisering zorgt voor snelle, efficiënte support.
door Ralph Heeneman 13 april 2025
Met de Authenticated SMTP Connector krijg je als organisatie de vrijheid om e-mails via je eigen server te versturen én ontvangen, rechtstreeks vanuit Zendesk Support.
13 april 2025
Maak binnen Zendesk met de Bulk Ticket app in één keer meerdere tickets aan naar verschillende geadresseerden!
door Kimberly Kjaer 23 februari 2025
Ontdek de belangrijkste trends en cijfers op gebied van CX (klantervaring) in het nieuwste Zendesk CX Trends 2025 rapport!
Een man drukt op een knop met een vinkje erop.
door Kimberly Kjaer 6 april 2024
Ontdek de voordelen van de integratie van Klaus en Zendesk, het toonaangevende platform voor kwaliteitsborging en coaching voor klantenserviceteams. Verbeter de kwaliteit van gesprekken, automatiseer processen, en verkrijg diepgaande inzichten en coaching tools om je klantenservice naar een hoger niveau te tillen.
Ultimate AI Zendesk Bot
door Kimberly Kjaer 6 april 2024
Ultimate, nu onderdeel van Zendesk, biedt AI-gedreven klantenservice met automatisering, natuurlijke taalverwerking, geautomatiseerde ticketrouting, kennisbankintegratie en real-time analyse. Optimaliseer je klantenservice met geavanceerde AI-functionaliteiten en verbeter klanttevredenheid en teamproductiviteit. Ontdek hoe Ultimate.ai je klantenserviceteam kan versterken.