Diensten
Met meer dan 10 jaar ervaring en kennis in verschillende branches, waaronder leisure, e-commerce, retail, energie- en installatiebedrijven en openbaar vervoer zijn wij breed inzetbaar om te helpen met verschillende services. Zoals zendesk implementaties, ai toepassingen, cx consultancy en saas oplossingen.
Ons doel is om bedrijven te ondersteunen in het optimaliseren van hun klantenservice en bedrijfsprocessen met behulp van de nieuwste technologieën. We bieden gepersonaliseerde oplossingen die specifiek zijn afgestemd op de behoeften van elke klant, waardoor zij hun concurrentiepositie kunnen verbeteren en een uitzonderlijke klantervaring kunnen bieden.

Implementatie Zendesk
Wij zorgen voor de implementatie van Zendesk, Zendesk optimaal laten aansluiten op jouw bedrijfsprocessen en bieden Nederlandstalige support.


Implementatie SaaS oplossingen
Naast de implementatie van Zendesk, verzorgen wij de implementatie van verschillende SaaS oplossingen gericht op klantcontact.
Deze applicaties zijn erop gericht om de klantreis te verbeteren en klantcontact op een zeer snelle en efficiënte manier in te richten en waar mogelijk te automatiseren.
Toepassen AI
Ons team is gespecialiseerd in het
identificeren en implementeren van AI-oplossingen
die specifiek zijn ontworpen om de klantreis te verbeteren en klantinteracties te stroomlijnen. Van chatbots tot geavanceerde analyses, we zoeken naar de juiste
AI-tools
om klantcontact op een slimme en efficiënte manier in te richten en waar mogelijk te automatiseren.
CX Consultancy
Wij bieden CX Consultancy voor bedrijven om te verkennen hoe zij hun klantreis kunnen optimaliseren. Onze expertise omvat analyse, advies en implementatie van passende SaaS-oplossingen, gericht op het verbeteren van klantinteracties.