Ontgrendel de kracht van intelligente CX | cloudmotion

Kimberly Kjaer • 21 februari 2024

Zendesk CX Trends 2024: Ontgrendel de kracht van intelligente CX

Een poster voor zendesk cx trends 2024

Uit het 6e jaarlijkse onderzoek naar CX-trends van Zendesk blijkt dat 2024 een jaar is van enorme transformatie, voortgestuwd door de snelle vooruitgang in AI en opkomende technologieën. CX-leiders zetten al stappen om deze ontwikkelingen voor te blijven.


Zendesk heeft 10 cruciale trends geïdentificeerd die het nieuwe tijdperk van Intelligente CX bepalen en die elke CX-leider moet kennen.


Alvast een voorproefje van enkele interessante cijfers:

Al

  • 53% van de consumenten denkt binnen een paar jaar de voorkeur te geven aan interactie met geëvolueerde bots boven mensen.
  • 70% van de CX-leiders heeft positieve resultaten gezien van supportmedewerkers die generatieve AI-tools zijn gaan gebruiken.
  • 64% van de CX-leiders verhoogt hun investeringen in de evolutie van hun chatbots.


Benieuwd naar alle cijfers en hoe je als bedrijf de trends voor kunt blijven? Vul dan je contactgegevens in en ontvang het rapport per mail!



Richard Bordes en Cloudmotion in gesprek over de klantreis in 2025 bij New Business Radio
door Jordy Veldhuis 23 juni 2025
Ontdek hoe de klantreis eruitziet in 2025. Heimen was te gast bij New Business Radio. Trends, AI en de rol van Zendesk in een wereld vol hoge verwachtingen.
Stand Cloudmotion bij Zendesk Presents Amsterdam 2025
door Jordy Veldhuis 20 juni 2025
Lees hoe wij op Zendesk Presents Amsterdam lieten zien hoe slimme automatisering zorgt voor snelle, efficiënte support.
door Ralph Heeneman 13 april 2025
Met de Authenticated SMTP Connector krijg je als organisatie de vrijheid om e-mails via je eigen server te versturen én ontvangen, rechtstreeks vanuit Zendesk Support.
13 april 2025
Maak binnen Zendesk met de Bulk Ticket app in één keer meerdere tickets aan naar verschillende geadresseerden!
door Kimberly Kjaer 23 februari 2025
Ontdek de belangrijkste trends en cijfers op gebied van CX (klantervaring) in het nieuwste Zendesk CX Trends 2025 rapport!
Een man drukt op een knop met een vinkje erop.
door Kimberly Kjaer 6 april 2024
Ontdek de voordelen van de integratie van Klaus en Zendesk, het toonaangevende platform voor kwaliteitsborging en coaching voor klantenserviceteams. Verbeter de kwaliteit van gesprekken, automatiseer processen, en verkrijg diepgaande inzichten en coaching tools om je klantenservice naar een hoger niveau te tillen.
Ultimate AI Zendesk Bot
door Kimberly Kjaer 6 april 2024
Ultimate, nu onderdeel van Zendesk, biedt AI-gedreven klantenservice met automatisering, natuurlijke taalverwerking, geautomatiseerde ticketrouting, kennisbankintegratie en real-time analyse. Optimaliseer je klantenservice met geavanceerde AI-functionaliteiten en verbeter klanttevredenheid en teamproductiviteit. Ontdek hoe Ultimate.ai je klantenserviceteam kan versterken.
Iemand drukt op een knop met een smiley erop.
door Kimberly Kjaer 19 november 2023
SweetHawk-apps zijn speciaal ontwikkelde applicaties die naadloos integreren met klantenservice software-oplossing Zendesk. Als jouw bedrijf specifieke behoeften heeft die niet worden afgedekt door de standaardfuncties van Zendesk, kunnen SweetHawk-apps de oplossing bieden.
Een persoon zit aan een bureau en gebruikt een laptop.
door Kimberly Kjaer 13 november 2023
Ontdek hoe Asana je bedrijf kan versterken met krachtige projectmanagement tools. Beheer taken, stel deadlines, werk samen en optimaliseer workflows. Perfect voor start-ups en gevestigde bedrijven die productiviteit en samenwerking willen verbeteren. Neem contact op voor meer informatie over hoe Asana jouw projecten kan transformeren.
7 voordelen van Zendesk
door Kimberly Kjaer 13 november 2023
Ontdek 7 voordelen van Zendesk en hoe het je klantservice naar een hoger niveau tilt. Efficiënter, schaalbaar en gebruiksvriendelijk.