Heimen te gast bij New Business Radio over de klantreis in 2025

Jordy Veldhuis • 23 juni 2025

Hoe ziet de klantreis eruit in 2025?

Onlangs schoof Heimen aan bij New Business Radio voor een goed gesprek met Richard Bordes over de klantreis van de toekomst. We hebben het gehad over trends, technologie, AI en de rol van Zendesk in een wereld waarin klanten steeds hogere verwachtingen hebben én sneller afhaken.


Het werd een open en inspirerend gesprek over hoe organisaties toekomstgericht kunnen blijven inspelen op klantbeleving. Wat vraagt dat van je processen? Hoe kun je technologie slim inzetten om klanten écht verder te helpen? En hoe blijf je persoonlijk in een wereld vol automatisering?


Benieuwd naar alle inzichten? De aflevering is terug te luisteren als podcast via People Work Technology:

🎧 Luister hier de aflevering

We horen graag hoe jij aankijkt tegen de klantreis in 2025!


Laten we kennismaken

Plan een gesprek

Kies een tijdstip dat je schikt in het venster hiernaast.
Wij horen graag waar wij jullie mee kunnen helpen.



Wil je liever bellen of e-mailen? Dat kan ook.



+31 85 130 58 28


support@cloudmotion.nl








door Chayenne Garcia 17 december 2025
Krijg grip op klantcontact en verbeter service, communicatie en SLA’s met datagedreven inzichten. Ontdek hoe cloudmotion organisaties helpt.
door Chayenne Garcia 17 december 2025
Zendesk Explore hanteert een datalimiet van 37 maanden om rapportages sneller te maken. Lees wat dit betekent voor jouw dashboards en data-inzichten.
door Chayenne Garcia 16 december 2025
CXTrends 2026 laat zien hoe AI en slimme processen klantcontact veranderen. Lees de belangrijkste trends en download het rapport via Cloudmotion.
door Chayenne Garcia 10 december 2025
Wat zeggen gebruikers over Zendesk? Een overzicht van de belangrijkste reviews en inzichten, met tips om het platform succesvol te gebruiken binnen jouw organisatie.
door Ralph Heeneman 18 november 2025
Ontdek hoe klantsegmentatie zorgt voor gerichtere support en een betere klantervaring. Leer hoe Zendesk slimme tools biedt om segmentatie te automatiseren en te optimaliseren.
door Ralph Heeneman 29 oktober 2025
Zendesk Copilot is een set AI-gestuurde functies binnen Zendesk die erop gericht zijn om klantenservice-agenten efficiënter en effectiever te maken.
door Ralph Heeneman 27 oktober 2025
Je wilt HR processen stroomlijnen en automatiseren maar tegelijkertijd niet de menselijke maat verliezen - hoe doet je dat?
door Ralph Heeneman 22 september 2025
Leer bij dit virtuele event de nieuwste ontwikkelingen van AI in klantcontact
door Ralph Heeneman 19 september 2025
cloudmotion staat op CustomerFirst Congres 2025. Bezoek onze stand en kom met ons in contact over het automatiseren van je klantcontact!